.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسفند ماه ،آغاز بكار بانك توسعه و تعاون كشور
اين بانك علاوه بر كارهاي روزمره بانكي، حمايت از تعاوني‌هاي كشور را نيز برعهده خواهد داشت.
اسفند ماه ،آغاز بكار بانك توسعه و تعاون كشور

مدير عامل صندوق تعاون كشور از آغاز به كار بانك توسعه و تعاون در كشور در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ماشاالله عظيمي در جلسه مشترك با موسسات مالي و اعتباري بخش تعاون استان گلستان افزود: اميدواريم سرمايه‌هاي خرد و اندك اين تعاوني‌ها جذب شده و در اختيار پروژه‌ها قرار گيرد.
وي تصريح كرد: تفاهمنامه سه جانبه با اتحاديه‌هاي تعاوني‌هاي اعتبار، اداره كل تعاون و صندوق تعاون منعقد شود تا مديريت بر تراكنش‌هاي مالي به نحو مطلوب انجام پذيرد.
عظيمي از آغاز به كار بانك توسعه و تعاون در كشور در آينده نزديك خبر داد گفت: با تبديل 370 شعبه صندوق تعاون به بانك در سراسر كشور بانك توسعه و تعاون تا پايان امسال با سرمايه 500 ميليارد تومان فعاليت خود را آغاز مي‌كند.
وي ادامه داد: اين بانك علاوه بر كارهاي روزمره بانكي، حمايت از تعاوني‌هاي كشور را نيز برعهده خواهد داشت.
مديرعامل صندوق تعاون كشور اضافه كرد: اين صندوق 6 هزار ميليارد ريال تسهيلات را امسال به طرح‌هاي تعاوني كشور پرداخت مي‌كند كه 25 درصد در مقايسه با پارسال افزايش دارد.
عظيمي افزود: اين صندوق 4 هزار و 300 ميليارد ريال تسهيلات پارسال به تعاوني‌ها پرداخت كرد و 52 شعبه جديد اين صندوق نيز در كشور به بهره‌برداري رسيد.
وي با بيان اينكه يكي از اصلي‌ترين وظايف وزارت تعاون هويت‌بخشي به بخش تعاون است، اضافه كرد: در دولت نهم قريب به 26 ميليون نفر عضو تعاوني‌ها هستند و با حضور تعاوني‌هاي سهام عدالت قريب به كل جمعيت كشور عضو تعاوني‌ها خواهند شد.
مدير عامل صندوق تعاون كشور افزود: اهليت مديريت بر تعاوني‌ها يكي ديگر از جنبه‌هاي توجه وزارت تعاون است كه در اين خصوص هدايت و مديريت بر بخش موسسات مالي و پولي و اعتباري جز به برنامه‌هاي آتي وزارتخانه است.
عظيمي گفت: صندوق تعاون علاوه بر نظارت بر عملكرد تعاوني‌هاي اعتبار، در مسائل حقوقي، كارشناسي مالي نيز به كمك اين تعاوني‌ها خواهد آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.561 seconds.